معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمی توانند ارائه نمایند ،آنان از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و جهت پا سخگویی به نیازهای دانش آموزان آمادگی ندارند.هر معلم باید با توجه به هر گونه نقص در درک و دریافت دانش آموز نه بعنوان نقصی در تدریس خود توجه نماید و تلاشی کند تا در خود توانایی کشف روشهای جدید را به وجود آورد.معلم باید این امکان را داشته باشد تا بهترین روش ممکنه را انتخاب کند.توانایی در کشف روشهای جدید،عدم وابستگی کورکورانه به یک روش و رد کردن سایر روشها را ،مدنظر قرار دهد.اگردانش آموزان آگاه شوند که چه باید بخوانند ؟چرا باید بخوانند؟این درسی که میخوانند چه منفعتی در آینده نزدیک و آینده دور برای آنها دارد؟مورد کاربرد این درس در جامعه کجاست؟وچگونه مورد استفاده واقع می شود؟اهداف برای شان روشن میگردد.

همچنین استفاده از روش های به روز مانند استفاده  از تصاویر و فیلم های آموزشی ، یاد دادن دروس به دانش آموزان به صورت بازی و سرگرمی میتوان به دانش آموزان دروس را راحت تر یاد داد . دانش آموزان در کلاس درس به استراحت نیاز دارند . معلمان میتوانند با گفتن خاطره هایی از گذشته یا خاطره هایی مربوط به درس به دانش آموزان امکان استراحت کردن را بدهند .


شادُ بانشاط دانش ,آموزان ,درس ,معلم ,روش ,های ,دانش آموزان ,به دانش ,در کلاس ,کشف روشهای ,معلم بایدمنبع

معلم شاد و با روحیه

14 راهکار جذاب در اجرای محیط شاد در مدارس

مدرسه شاد

آیا رنگ ها باعث شادابی در کلاس درس می شوند؟

مشخصات

آخرین جستجو ها

روزمرگی های یک ورق فروش خرید انواع درب اتوماتیک شیشه ای گنج رنج قناری وبسایت محرم مجله علمی آموزشی گلدآموز مبل استیل فروشگاه اینترنتی آرشیدا استور هستی دانلود آپشن های خودرو